.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پايانه گل و گياه و هشدار استاندار
ساخت پايانه گل و گياه در جويبار از مصوبات هيات دولت بوده كه بايد هرچه سريع‌تر تكليف آن مشخص شود...فرمانداري جويبار، جهاد كشاورزي و بازرگاني مازندران مكلفند تا كمتر از يك ماه ، تكليف پايانه گل و گياه را مشخص كنند...
پايانه گل و گياه و هشدار استاندار

استاندار مازندران گفت: فرمانداري جويبار، جهاد كشاورزي و بازرگاني مازندران مكلفند تا كمتر از يك ماه ديگر، تكليف پايانه گل و گياه شهرستان جويبار را مشخص كنند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ساري، ابوطالب شفقت ديروز در جلسه كارگروه توسعه صادرات غيرنفتي مازندران گفت: ساخت پايانه گل و گياه در شهرستان جويبار از مصوبات هيات دولت بوده كه بايد هرچه سريع‌تر تكليف آن مشخص شود.
وي با اشاره به اينكه متقاضي سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي استان هستيم، اظهار داشت: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خصوصي مي‌توانند با ارائه طرح توجيهي اين مصوبه را با همكاري دستگاه هاي مسئول عملي كنند.
شفقت با تاكيد بر اين نكته كه تاكنون محصولات گل و گياه مازندران به كمترين ارزش اقتصادي فروخته مي‌شد، افزود: مازندران از داشتن نمايشگاه گل و گياه محروم بوده است.
وي به جهاد كشاورزي مازندران دستور داد تا پايان امسال پنج نمايشگاه گل و گياه را برگزار كند؛ در غير اين صورت نمايشگاه گل و گياه بدون حضور و مديريت جهاد كشاورزي برگزار مي شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه در گذشته نسبت به راه‌اندازي پايانه گل و گياه در جويبار كوتاهي شده است، بيان كرد: گل وگياه، محور توليد محصولات بخش كشاورزي استان است و بايد از اين ظرفيت به شايستگي استفاده شود.
وي با اشاره به اينكه سرمايه‌گذاري به تعامل نياز دارد، تصريح كرد: كار صادراتي خارجي به تعامل فراملي نيازمند است.
شفقت درباره شرايط سرمايه‌گذاري در طرح پايانه گل و گياه جويبار گفت: سرمايه‌گذاري را براي آغاز اين كار مي‌پذيريم كه تعاملات بين‌المللي، سرمايه قابل توجه و توجيه اقتصادي قابل دفاع داشته باشد.
در پايان اين جلسه تقاضاي اتاق بازرگاني مازندران براي راه‌اندازي دفتر نمايندگي صندوق ضمانت صادرات مازندران مورد بررسي قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.